Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Επαγγελματική Ασφάλεια & Υγεία στην Ψηφιακή Εποχή», η οποία συνδιοργανώθηκε από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης και την PRO.EX.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 στο Συνεδριακό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης» στην Αργυρούπολη, με μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας αναπτύχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν τη σύγχρονη επαγγελματική ασφάλεια και υγεία, τις νέες προκλήσεις που δημιουργεί η ψηφιακή εποχή στον χώρο εργασίας, καθώς και τις καλές πρακτικές που συμβάλλουν στη διαμόρφωση ασφαλέστερων και πιο υγιών εργασιακών περιβαλλόντων.
Η εκδήλωση τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεχούς ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από θέματα πρόληψης, προστασίας και ασφάλειας στην εργασία.






